קידום תכנית עיר אקדמיה

נשיאת המכללה האקדמית בית ברל, פרופ’ תמר אריאב, במפגש מיוחד עם אפי דרעי ראש עיריית כפר יונה וצוות אגף החינוך בעיר, לקידום תכנית החינוך “עיר אקדמיה”

פרופ’ אריאב: “המנהיגות החינוכית בכפר יונה, יכולה להצעיד את מערכת החינוך בעיר להישגים משמעותיים”

נשיאת המכללה האקדמית בית ברל, פרופ’ תמר אריאב, נפגשה עם ראש העיר כפר יונה, אפי דרעי ועם הצוות המקצועי של אגף החינוך בעיר. המפגש התקיים במסגרת קידום תכנית חינוכית מהפכנית – “עיר אקדמיה” בכפר יונה, אותה מובילים במשותף אגף החינוך של העירייה, משרד החינוך והמכללה האקדמית בית ברל.  תכנית “עיר אקדמיה”, היא למעשה יישום החזון החינוכי של כפר יונה, אשר החל לפני כארבע שנים – חזון  לחיזוק מקצועות הליבה ולפיתוח חדשות פדגוגית

במפגש נכחו עוד: מ”מ ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך – יעל חן, מנכ”ל העירייה – דני לוין, מנהלת אגף החינוך – אסנת חכמון, דיקאנית הפקולטה לחינוך בבית ברל – פרופ’ ברכה הלפרט, אחראית פיתוח מקצועי של עיר אקדמיה בבית ברל – ד”ר נינה לביא, ראש היחידה להכשרת מורים ועובדי חינוך אקדמיה-כיתה – ד”ר אילנה מילשטיין, והצוותים המקצועיים של האגף החינוך בכפר יונה.

נשיאת בית ברל, פרופ’ תמר אריאב: “כבר בתחילת הדרך, ניתן לראות הצלחה של התכנית, וזאת בעקבות שיתוף פעולה של כל הצוותים החינוכיים בעיר,  עם אנשיי האקדמיה והחינוך בבית ברל. ניכר כי יש כאן בהחלט מנהיגות חינוכית פנימית, שתוכל להמשיך להוביל את התכנית הייחודית הזו ולהצעיד את מערכת החינוך של העיר להישגים משמעותיים ולמובילה ברמה הארצית”.

ראש העיר אפי דרעי: “תכנית “עיר אקדמיה”, היא למעשה יישום החזון החינוכי של כפר יונה, אשר החל לפני כארבע שנים – חזון לחיזוק מקצועות הליבה ולפיתוח חדשות פדגוגית. הייחודיות של התוכנית היא היותה מערכת אחת, המחברת את כל הממשקים – משרד חינוך, רשות מקומית ואקדמיה, לשיתוף פעולה מקצועי. בכפר יונה יש תשתית בשלה ומקצועית שנבנתה, והיא למעשה תוצר של השקעה עירונית רבת שנים בקידום החינוך. בשלות זו יכולה להכיל כעת את כל התפיסה החינוכית הזו של עיר אקדמיה ולמנף את כל המערכת להישגים משמעותיים”.

 יעל חן, מ”מ ראש העיר כפר יונה ומחזיקת תיק החינוך: “עיר אקדמיה כמגדלור חינוכי בכפר יונה, מהווה עליית מדרגה והשקעה נוספת בחינוך העירוני. שילוב הכוחות המקצועיים של העיריה, בתי הספר, משרד החינוך והאקדמיה, יאיצו את התהליכים החינוכיים אותם התווינו בתכניות העבודה הן של בתי בספר והן של אגף החינוך, ובראשם הדגשים החינוכיים:  קידום הישגים אישיים ולימודיים, תפיסת החינוך האישי, מצוינות, הוראה דיפרנציאלית, וחדשנות חינוכית. כך בהדרגה ובנחישות אנו מיישמים הלכה למעשה את החזון החינוכי העירוני. וכל זה לצד עלייה מרשימה ומשמעותית בהישגים החינוכיים העירוניים”.

 

"up" "down"