מכרזי כוח אדם עיריית כפר יונה
שאלון למועמד: שאלון אישי למועמד
שם המשרה | מספר מכרז | תאריך אחרון להגשה |
מנהל/ת מחלקת תשתיות | 324/23 | 14.02.2023 |
מוקדן/נית נציג/ת שירות ומוקד רואה | 323/23 | 14.02.2023 |
מנהל/ת יחידת הגיל הרך | 322/23 | 02.02.2023 |
מדריך/כת מוגנות | 321/23 | 14.02.2023 |
בודק/ת תוכניות | 318/23 | 14.02.2023 |
פקח/ית מסייע/ת במערך הפיקוח העירוני (שיטור עירוני) | 317/23 | 14.02.2023 |
פקח/ית עירוני/ת וחוקי עזר | 316/22 | 02.02.2023 |
אחראי/ת פרויקטים הנדסיים | 314/22 | 14.02.2023 |
מנהל/ת מחלקת מתקני ספורט | 313/22 | 02.02.2023 |
מזכיר/ת ראשי/ת בבית ספר | 311/22 | 24.01.2023 |
לבניית מאגר דרוש/ה סייע/ת לגני ילדים | – | |
לבניית מאגר דרוש/ה סייע/ת לתלמידים/ות בחינוך משולב | – |
נציגי ציבור בוועדות בחינה לכ"א
- שלומית רגב
- איריס פייט
- סנדה בראל
- דרור יצחק
- יוסף מצובע
מכרזי מיקור חוץ עיריית כפר יונה
שם המכרז | הערות | מס' מכרז | תאריך אחרון להגשת מועמדות / התנגדויות |
חבר/ת ועדת ערר לענייני ארנונה כללית בעיריית כפר יונה |
|
16.02.2023 |
|
שירותים משפטיים לוועדה לתכנון ובנייה | 01/2023 |
29.01.2023 |
|
שירותי ייעוץ ארגוני | 20/2022 |
11.01.2023 |
|
לכידת בעלי חיים, הובלתם והחזקתם במכלאה | 16/2022 |
08.02.2003 |
|
אספקת כלי אצירה לתושבים | 24/2022 |
28.12.2022 |
|
הפעלת בית כנסת בכפר יונה – חלק מחלקה 10 בגוש 8152 | 26/2022 |
04.01.2023 |
|
קבלת הצעות לתוכנת ניהול, רישום ושיבוץ עבור אגף החינוך | 25/2022 |
22.12.2022 |
רשימת זוכים במכרזים לאחר החלטת ועדת מכרזים לשנת 2022
חברי ועדת מכרזים
עמית אזולאי
עמרי פרבר
אחראית על מתן מידע בנוגע להחלטות ותוצאות מכרזים:
שני רוימי בס, מנהלת רכש, מכרזים והתקשרויות: טלפון 077-5671188; דוא"ל shanirb@kfar-yona.org.il
פניות לגבי ועדת ערר:
arar@kfar-yona.org.il
מאגר יועצים / מומחים – עיריית כפר יונה:
ועדת השלושה – החלטות על שירותי ניהול ופיקוח:
החלטה על התקשרות לליסינג תפעולי לכלי רכב עם חברת משכ"ל מיום 19.10.2022 |
|
|
|
החלטה על אספקה, התקנה, שיפוץ של ציוד כיבוי אש, עם חברת משכ"ל מיום 22.09.2022 |
|
|
|
החלטה על התקשרות לשירותי היסעים ושירותי הסעות של תלמידים עם חברת משכ"ל מיום 22.09.2022 |
|
|
|
החלטה על התקשרות לשירותי ניהול ותיאום לביצוע סימון כבישים עם חברת משכ"ל מיום 16.08.2022 מכרז: סכ/31/2022 |
|
|
|
החלטה על התקשרות לעבודות פיתוח נופי ואחזקת שטחי גינון עם חברת משכ"ל מיום 14.08.2022 מכרז: גנ/19/2021 |
|
|
|
החלטה על התקשרות לשירותי ניהול ותיאום עם חברת משכ"ל מיום 02.08.2022 מכרז: מ"ג |
|
|
|
החלטה על התקשרות לאספקה, התקנה, שיפוץ ואחזקה של מתקני משחק, משטחי מכרז: מש/20/2021 |
|
|
|
החלטה על התקשרות לשירותי ניהול ותיאום מיום 29.06.2022 מכרז: מח/ 28/2021 לשירותי IT, סייבר, אחסון, מחשבים וציוד היקפי |
|
|
|
החלטה על התקשרות לשירותי ניהול ותיאום מיום 26.06.2022 מכרז: רה/17/2021 מכרז לאספקת ריהוט וציוד |
|
|
|
החלטה על התקשרות לשירותי ניהול ותיאום מיום 30.5.22 מכרז: מי/2021/5 לתכנון, אספקה והצבה של מבנים יבילים לחט"ב זמנית בשכונת שרונה
|
|
|
|
החלטה על התקשרות עם קבלן והתקשרות לשירותי ניהול ופיקוח מיום 17.2.22 מכרז: מש/20/2021 להתקנה, שיפוץ ואחזקה של מתקני משחק, משטחי פעילות מים, מתקני ספורט, ריהוט רחוב וסככות |
|
|
|
החלטה על התקשרות עם קבלן והתקשרות לשירותי ניהול ופיקוח מיום 14.2.22 מכרז: מתן שירותי ניקיון של שטחים פתוחים וחופים ושירותי טיאוט מכני שפ/ 30/2020 |
|
|
|
ועדת השלושה – החלטות על שירותי ניהול ופיקוח: |
הגשת הסתייגויות לועדה |
פרוטוקולים |
הסכם התקשרות |
החלטה על התקשרות לשירותי ניהול ופיקוח מכרז: מש/17/2020 למתקני משחק |
02.08.2021 | לצפייה בפרוטוקול לחצו כאן | חוזה ניהול |
החלטה על התקשרות עם קבלן והתקשרות לשירותי ניהול ופיקוח |
28.7.2021 | לצפייה בפרוטוקול לחצו כאן | |
פרוטוקול החלטה על התקשרות עם משכ"ל לשירותי ניהול ופיקוח להצטיידות ל-2 גנ"י בחינוך המיוחד מיום 13.7.2021 |
21.7.2021 | לצפיה בפרוטוקול לחצו כאן |
חוזה שירותי ניהול ופיקוח – במסגרת מכרז רה/3/2020 אספקת ריהוט וציוד |
פרוטוקול החלטה על התקשרות עם משכ"ל לשירותי ניהול ופיקוח לביצוע סימון כבישים ומדרכות ברחבי העיר מיום 13.7.2021 | 21.7.2021 | לצפיה בפרוטוקול לחצו כאן |
הסכם התקשרות עם משכל לשירותי ניהול ופיקוח לביצוע סימון כבישים ומדרכות ברחבי העיר |
- פרוטוקול ישיבה מיום 20.6.21 ועדת השלושה – החלטה על התקשרות עם קבלן והתקשרות לניהול / פיקוח/תיאום – מכרז 24/2020 ליסינג תפעולי
-
פרוטוקול ישיבה מיום 14.6.2021 ועדת השלושה של עיריית כפר יונה
-
החלטה על התקשרות לשירותי ניהול ותיאום לביצוע מתחם 4 גנ"י+קומת מעטפת 901 מכרז מג/02/20
-
החלטה על התקשרות עם קבלן והתקשות לשירותי ניהול פיקוח תיאום מכרז 24/2020 ליסינג תפעולי
- החלטת ועדת שלושה על התקשרות עם קבלן והתקשרות לשירותי ניהול / פיקוח/תיאום מכרז: אספקת כלי אצירה מפלסטיק ומתכת לפסולת ולמחזור מס': פמ/34/2019
-
החלטה על התקשרות לשירותי ניהול ופיקוח – מכרז שנ 12/2019 –ניקיון מוסדות חינוך וציבור
- פרוטוקול ועדת השלושה מיום 8.11.2020 לשירותי ניהול ופיקוח במסגרת מכרז שירותי IT סייבר, אחסון, מחשבים וציוד היקפי, מס' מח 15/2019
מכרזי החברה הכלכלית לפיתוח כפר יונה
שם המכרז | הערות | תאריך אחרון להגשה |
מנכ"ל/ית החברה הכלכלית |
|
10.01.2023 בשעה 12:00 |