דלג לתוכן

משאבי אנוש

מנהלת משאבי אנוש: רונית בן יוסף
טל: 09-8971130
פקס: 09-8971120
דוא"ל: ronit@kfar-yona.org.il

תפקיד אגף משאבי אנוש הינו לתת מענה לצורכי העירייה ולאגפיה השונים בשיבוץ כוח אדם מתאים, מקצועי ואיכותי, בהתאם לנהלים ולדרישות, ולטפח סביבת עבודה נוחה ונעימה, תוך הדרכת כלל העובדים למקצועיות ושירותיות. תחום משאבי אנוש בעירייה מלווה את העובד החל מקליטתו ועד לשלב פרישתו מהמערכת. הטיפול מקיף את כל הסקטורים בעירייה ובכל התחומים הקשורים לזכויותיו של העובד, לרווחתו וקידומו תוך התחשבות בצרכי המערכת. כמו כן, העובדים בו אחראים על טיפוח המשאב האנושי והדרכה באמצעות ימי עיון והשתלמויות המותאמים לעיסוקו של העובד וזאת תוך הקפדה על האיזון העדין שבין צרכי המערכת מחד והעובד מאידך.

בין תפקידיו של מנהל/ת משאבי אנוש ברשות מקומית:

  • קליטת עובדים, ושילובם ככוח אדם מקצועי למתן שירות יעיל ואיכותי לתושב.
  • סיכום תנאי העסקה בצורה פרטנית בכפוף לחוקים והסכמי השכר הנהוגים ברשויות מקומיות.
  • מעקב ממוחשב על נוכחות עובדים הכולל ימי מחלה, חופשות, מילואים, תאונות עבודה והפקת דו"חות רלוונטיים.
  • טיפול פרטני בציבור המורים תוך מעקב על יישום מלא של הסכמי שכר.
  • טיפול בנושא גיוס עובדים באמצעות מכרזים פנימיים ומכרזים חיצוניים, המתפרסמים בעיתונות המקומית ובעיתונות הבוקר.
  • בניית תרבות אירגונית מבוססת ערכים של מצויינות, מקצועיות, שירותיות ואיכות השירות
    העבודה נעשית תוך קיום קשר ישיר עם הנהלת העירייה, ועד העובדים וארגונים חיצוניים כגון: ההסתדרות, משרדי ממשלה, המרכז לשלטון מקומי, קרנות השתלמות, ביטוח לאומי וכו'.