הצהרת נגישות
עיריית כפר יונה ("העירייה") חרתה על דגלה את קידום הזכויות והשוויון לאנשים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים, והיא פועלת הן במישור הפיזי, הן ההסברתי, להעלאת המודעות הציבורית ולמתן שירותים הולמים לקשת רחבה של צרכים מיוחדים. בין היתר, מקיימת העירייה הדרכות עובדים לשירות נגיש והכרת תחום הנגישות, הקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש ומענה קולי טלפוני נגיש במוקד לשירות התושבים, כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוזיקת רקע.
נוסף על כך, פיתחה העירייה אמצעים נוספים ליצירת קשר, בהם קבלת קהל בשירות פרונטלי, והיא מעמידה עבור תושביה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. אם נתקלתם בקושי או בעיה כלשהי – אנא פנו אלינו, כדי שנוכל לבחון דרכים למתן מענה ופתרונות ולהמשיך לשפר את הנגשת השירות עבורכם.
נגישות אתר האינטרנט
המרחב האינטרנטי מונגש לבעלי/ות לקויות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב. אתר האינטרנט של העירייה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013. התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA. הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן גוגל כרום.
באנגלית: Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0
בעברית: הנחיות לנגישות תכנים באינטרנט WCAG 2.0.
בין היתר, מספק האתר מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות; מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הנייד. לשם קבלת חוויית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA, העדכנית ביותר.
מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017, ייתכן שאינם נגישים באופן מלא. אם שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות בעירייה ואנו נדאג להנגיש עבורכם/ן את המידע.
לרשימת מוסדות חינוך נגישים לחצו כאן
לרשימת מבני ציבור נגישים לחצו כאן
לרשימת גינות ציבוריות נגישות לחצו כאן
שירות לקוחות נגיש
- הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
- מוקד טלפוני נגיש– המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
- אמצעים נוספים ליצירת קשר– קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
שירות פרונטלי – קבלת קהל בימים א' בין השעות 09:00-12:00 ובימי ג' בין השעות 16:00-18:30.
פניה באמצעות המוקד לשירות התושבים: טלפון 6769*, וואטסאפ 052-2439967
פניה באמצעות הדואר: רח' שרת 4, כפר יונה, 4035801
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות העירוני כחלק ממחויבותנו לאפשר כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
פרטי רכזת הנגישות בעיריית כפר יונה
- שם: ג'ני גוזלי
- טלפון : 077-5671171
- דוא”ל : [email protected]
פרסום הצהרת הנגישות
הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 16.05.2024