דלג לתוכן

מוקד השירות לתושבים

פניה באמצעות מוקד השירות לתושבים: 6769*

וואטספ מוקד: 052-2439967

או באמצעות פניה באמצעות מסנג'ר פייסבוק בדף העירייה

כתובת: בניין העיריה הישן, שרת 1 כפר יונה

פקס: 09-8971139

דוא"ל: shaya@kfar-yona.org.il

ימים ושעות קבלת קהל: יום שלישי 16:00 – 19:00 בתיאום מראש

 

מוקד השירות לתושבות ותושבי כפר יונה מהווה מקור מידע זמין, איכותי, מקצועי ומהיר עבור התושבים הן בחרום והן בשגרה. המוקד העירוני פועל 24 שעות, 365 ימים בשנה, והוא מטפל בפניות התושבים אודות מפגעים, בקשות ותקלות במערכת העירונית. המוקד משמש גם כ"מוקד רואה" ומאובזר בעשרות מצלמות לשמירה על הביטחון האישי של התושבים.

תפקיד המוקד לרכז את הפניות ולהעביר אותן לטיפול האגפים השונים בעירייה, בהתאם לסוג המפגע, כולל מעקב ובקרה אחר הביצוע ועדכון התושבים בהתאם.

על מנת שנוכל לטפל באופן יעיל בפניות התושבים, הנכם מתבקשים לגלות ערנות ולדווח למוקד על מפגעים ניתן לפנות למוקד באמצעות: הטלפון, וואטסאפ, אפליקציה, אתר העירייה והפייסבוק.

המוקד אמון על:

  • קבלת פניות מתושבים, רישומם והעברת הפניות לגורם המטפל במחלקה הרלוונטית.
  • מעקב ובקרה על טיפול בתקלות.
  • מסירת מידע לתושב הפונה על סיום הטיפול בפנייתו.
  • הפקת דוחות סטטיסטיים על הפניות, המאפשרים להנהלת העירייה לזהות מגמות / תקלות חוזרות ולטפל בהן.

מסירת מידע לתושבים בנוגע לשעות קבלת קהל של מחלקות העירייה מספרי טלפון של מחלקות העירייה וכן מידע על פעילות העירייה הנוגעות לתושבים, כגון' ימי פינוי גזם, פרטים לגבי סגירת מים או ניתוק חשמל ובנושאים נוספים הקשורים לחיי היום יום בעיר.