זה"ב בגן
"זה"ב בגן" - זהירות בדרכים לילדות ולילדי הגנים - היא תכנית הפועלת בעיר זה שנים רבות, על ידי קבוצה מיוחדת של מתנדבים ומתנדבות, המגיעים פעם בשבוע לגנים למספר שעות, מעבירים לילדות ולילדים תכנים על זהירות בדרכים, ומשתתפים בכל פעילויות הגן. התכנית מייצרת ערך מוסף בדמותה של חוויית המפגש הבין-דורי לילדי הגן והקהילה הוותיקה בעיר - חוויה מעשירה, מחזקת ותורמת רבות לכל.
בתוך כך, התכנית מלווה בהדרכה מקצועית של המתנדבים והמתנדבות. ואחת לחודש, בשעות הבוקר, הם נפגשים במרכז הקהילתי, לפעילויות העשרה מגוונות, בהן הרצאות, סיורים, פעילויות יצירה כהכנה לפעילות עם הילדות והילדים ועוד. הקבוצה הפכה עם השנים לקבוצה חברתית מגובשת, המקבלת אליה עוד ועוד מתנדבות ומתנדבים באהבה רבה.
אסתי פרי
מנהלת התכנית